SZEGED – Hét és fél évtizede robbant a Tiszába déli vasúti hidunk, melyet azóta sem tudtunk újjáépíteni. Most fordulat történhet az ügyben, a városvezetésnek remek ötlete támadt ugyanis: mivel a harmadik hidat nem tudták mindeddig felépíteni, rögtön a negyediket építenék, hátha az sikerül. „Azt gondoljuk, hogy el van átkozva ez a szám, ezért nem sikerül a projekt. Gondoljon csak bele, hogy a 13-as számot tartjuk babonásnak, de ha összeszorozzuk ennek számjegyeit, akkor 3-at kapunk” – magyarázta lapunknak Nagy Sándor városfejlesztési alpolgármester, akitől azt is megtudtuk, hogy Szeged negyedik hídja a tervezett harmadiktól másfél méterre épülhet fel. „Arról nem is beszélve, hogy 2010-ben már felépült a harmadik híd északon, az M43-as autópálya részeként, csakhogy ezt totál elfelejtettük” – érvelt újabb indokkal a változtatás mellett. Az, hogy a negyedik híd mikor épülhet fel, egyelőre nem tudni még. Nagy Sándor szerint ezek a praktikák egyébként valóban működhetnek, hiszen néhány hónappal a Centrum Palace építkezésének megkezdése előtt számítógépén a ‘Centrum gödör’ nevű mappát véletlenül átnevezte ‘Centrumgöröd’-re, majd másnap beadták az engedélykérelmet a társasházra.
Kihagyják a harmadikat – negyedik híd épülhet Szegeden

Hirdetés
Iratkozzon fel a Szegedi Idők hírlevelére! A város legkiválóbb újságírói járulnak hozzá lapunk díjnyertes tartalmához gondolataikkal. Ha feliratkozik, elküldjük cikkeinket emailben.
A rovat további cikkei: GazdaságA rovat összes cikke »
- Többszáz iskolaújság került a KESMA-hoz
- Lapra szerelt harmadik hidat dobott piacra az IKEA
- Geometrikus távfűtési rendszert építenek ki Szegeden
- Lapunk kiadója felvásárolja a Hírcsárdát
- Megnyílt Lauer István új luxusmárkája, a Lauer’s Secret első üzlete Milánóban
- A Nestlé bevonul a magyar takarmánypiacra – jön a Kot Kot
- A batidai vadászkastélyhoz épül a következő tram-train
- Kormányközelbe került a Wikipédia – a tartalomba nem szólnak majd bele